Darmowa dostawa od 350 PLN

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i Zwroty

1. Informacje o firmie WRS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5253012792
REGON: 529337388
Adres siedziby: ul. Nowy Świat 33/13, 00-029 Warszawa, woj. mazowieckie

2. Prawo odstąpienia od umowy Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Termin 14 dni liczony jest od dnia otrzymania zamówionego produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia (np. przesyłając wiadomość e-mail na adres biuro@meblowykacik.pl lub list pocztą na powyższy adres siedziby firmy).

3. Zwroty Aby dokonać zwrotu produktu:

  1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny na naszej stronie internetowej lub dołącz własnoręcznie napisane oświadczenie zawierające:

    • Imię i nazwisko

    • Adres zamieszkania

    • Numer telefonu

    • Adres e-mail

    • Numer zamówienia

    • Informację o zwracanym produkcie

  2. Zapakuj produkt w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem w transporcie. Zalecamy skorzystanie z oryginalnego opakowania.

  3. Wyślij produkt na adres z którego została nadana paczka, informacje znajdziesz na liście przewozowym.

Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu. Zwrot pieniędzy realizowany jest tą samą metodą płatności, która została użyta podczas zakupu, chyba że klient wyraźni zażyczy sobie innego sposobu.

4. Reklamacje W przypadku stwierdzenia wady produktu klient ma prawo złożyć reklamację. Reklamacje należy przesłać na adres e-mail biuro@meblowykacik.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby firmy. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie:

  • Imienia i nazwiska

  • Adresu zamieszkania

  • Numeru telefonu

  • Adresu e-mail

  • Numeru zamówienia

  • Szczegółowego opisu wady produktu

  • Preferowanego sposobu rozwiązania reklamacji (wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy)

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego skontaktujemy się z Państwem w terminie do 14 dni kalendarzowych. Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty przesyłki zwrotnej zostaną pokryte przez nas.

5. Dodatkowe informacje

  • Prawo odstąpienia od umowy oraz możliwość złożenia reklamacji przysługuje jedynie konsumentom.

  • Produkty wykonane na indywidualne zamówienie (np. personalizowane nadruki) nie podlegają prawu odstąpienia od umowy, o ile nie są wadliwe.

  • W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.